dinsdag 18 juli 2017

Stampin'Up Foil Frenzy giftbag made with Gift Bag punch board





Hey Hallo allemaal,

Hebben jullie dat SUper mooie papier Foil Frenzy gezien onderaan op blz 189. Om eerlijk te zijn had ik het weggelegd en er niet meer naar omgekeken.... Totdat ik het bij een collega voorbij zag komen.
Jeetje wat een gaaf papier!









Het is mooi dik papier en perfect voor het maken van doosjes en andere leuke dingen. Het glimmende papier maakt het extra feestelijk. Voor dit doosje gebruikte ik maar een half vel papier. Er gaan dus twee van deze doosjes uit een vel.


Zien jullie die leuke clipjes .... Je vind ze in het goud op blz 197. Ze houden dit zakje dicht.
En met een paar stukjes lint wordt het helemaal een feestje.


De schattige Mini Gift Bows die ook op blz 197 staan maken je zakje EXTRA Feestelijk.
Wie wil er nu niet zo'n verrassing krijgen.








Wil je weten hoe ik dit leuke zakje gemaakt heb van het Foil Frenzy designer paper......
Ga er dan maar eens lekker voorzitten en klik op het filmpje hieronder. Abonneer je dan gelijk op mijn you-tube kanaal om zo niks te hoeven missen.



Zoals je in het filmpje zag gebruikte ik voor het maken van deze leuke zakjes het Stampin'Up Gift bag Punch board van blz 204 art.nr: 135862. Bestel je hem samen met onderstaande producten dan kun je lekker aan de slag thuis. En Ontvang je ook nog eens een kortings bon van 6,-€ die je in augustus kunt inwisselen.....

Dus:
Het Gift bag punch board                23,-€
Het Foil Frenzy design papier         16,-€
Silver Foil sheets                               5,-€
2017-2019 In Color Bitty Bows    10,50€
Ribbon 1/8 Silver 132137                 6,25
Is samen                                          60,75€

Je betaald 60,- voor bovenstaande Stampin'Up producten. Mail je lijstje door naar creationsbyjolan@gmail.com Maandag gaat er weer een verzamelbestelling naar Stampin'Up. Ik verzorg graag jouw verlanglijstje.









Geen opmerkingen: