woensdag 5 juli 2017

Nieuwe Stampin'Up workshops bij Creations by Jolan














Hey hallo welkom op mijn blog. 
Ik heb alvast een nieuw workshop programma gemaakt voor het najaar. 
Lijkt het jou leuk om hier een workshop te komen volgen stuur dan een email naar creationsbyjolan@gmail.com en geef je op. Je krijgt van mij dan een bevestiging's mail en een paar dagen van te voren laat ik je nog eventjes weten wat je extra nodig heb. Voor de workshop van 19/9 en 10/10 is het belangrijk dat je me ruim van te voren laat weten of je de bundel graag wil bestellen.
Alle avondworkshop beginnen om 19:30 tot 21:30 uur.
Alle workshops zijn inclusief alle materialen


29 augustus: Spelen met inkt en pasta/Wageningen/kosten 12,50€
                     Ik laat je vanavond de mogelijkheden zien wat je allemaal met "pasta"kunt doen. Soms                                        lijkt het net toveren al die kleurtjes.....

 9 september: Memories and More/Wageningen/kosten 40,-€
                     Een hele dag lekker aan de slag met 4 verschillende workshops. Helene en Jolan laten                                        zien wat er allemaal mogelijk. Je krijgt een goed gevulde kit met materialen. Natuurlijk                                          is deze workshop inclusief thee/koffie met wat lekkers en een lichte lunch.

19 september: Vandaag staat de set Climbing Orchid in de hoofdrol van blz 21.We maken een aantal                                    leuke projecten. De kosten voor deze workshop zijn 15,-€ Bestel je de Bundel dan kost                                        deze workshop maar 5,00€

 3 oktober: Technieken workshop met Brusho poeder. Kosten 12,50€

10 oktober: Vandaag staat de set Coffee Cafe in de hoofdrol van blz 27,00€. We maken een aantal                                          leuke projectjes. De kosten voor deze workshop zijn 15,00€ Bestel je de bundel dan kost                                     deze workshop maar 5,00€

20-22 oktober: Totally Cool Weekend/Noordeloos

31 oktober: Kerstkaarten buffet/Wageningen/15,00€ 
                     Ik maak bakjes met voorbeelden/materialen en je kunt deze avond lekker zelf aan de                                            slag. Je pakt elke keer een nieuw bakje wanneer je klaar bent..........

10-11 novemberStampin'Up Onstage Utrecht

14 novemberNatuurlijk mag deze workshop niet ontbrekenKerst kadodoosjes. Kosten 15,00€

28 november: Technieken workshop/Wageningen/12,50€

10 decemberBeurs

12 december: Kerst Home decoWat we gaan maken hou ik nog eventjes als verrassing....

19 decemberTechnieken workshop/Wageningen/12,50€




Heb je vragen of wil je iets weten kun je me natuurlijk ook mailen. Wil je Stampin'Up materialen bestellen mail dan ook naar creationsbyjolan@gmail.com

Geen opmerkingen: